fredag den 30. september 2011

ELSKER ELSKER Malene Birger!!!!

Jeg er helt tosset med Malene Birger!! Kom lige til at kigge på hjemmesiden, det var lidt farligt, for nu har jeg forelsket mig i en masse tøj!
Er jeg den eneste pige der er helt tosset med det, eller hvad? ;)

Er der nogle der ved hvor man kan købe denne? Jeg fandt bare et billede af den, den er så fin!

Fåes også i hvid. Den kunne være så fin til et par leggings og høje sko i byen :) Elsker den farve!


Fra Nelly.com - elsker glitter!

Disse er fra Nelly.com - ÅH hvor jeg elsker dem!


Synes det er fedt der kommer flere og flere lande på min statistik, bliv endelig ved! Jeg bliver såååå glad :)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

jeg mener jeg har set blusen i magasin i kbh! elsker din blog, følger den hver dag!!!!!

camillalysdahl sagde ...

Tusind tak, er jeg glad for!

Jeg bor i århus, men regner snart med at skal til København og shoppe, så må jeg kigge forbi der ;)