lørdag den 24. september 2011

Få de blødeste hænder!

Som lovede ligger jeg en lille guide ind til hvordan man kan få de dejligste bløde hænder, billigt og nemt ;)

Først tager man noget groft salt

Derefter tager man noget olie, det kan være både mad olie eller massage olie, det er bare lige hvad man har, her har jeg taget massage olie

Jeg har valgt at putte creme i også. Så olie, groft salt og evt creme.

Så skrubber man, det kan godt gøre lidt ondt. Man skal helst blive ved til ens hænder bliver lidt røde.


Håber i kunne bruge det ;)



Fik også min søde kæreste til at prøve ;)


SÅDAN, så vasker du dine hænder med vand og sæbe, så smøre man sine hænder ind i en creme bagefter, OG SÅ har du de dejligste hænder ;) lækkert ikke?


God lørdag aften alle sammen :)
PSSSSSSST - er så glad for der er så mange der læser min blog, også fra andre lande, spændende! - fortsæt endelig!!! ;)

2 kommentarer:

Kristine Dalsgaard sagde ...

det skal jeg lige prøve!
smart! møøøs ikkåååsss

camillalysdahl sagde ...

Det er SÅ lækkert - kiss