fredag den 23. september 2011

Skrig farver!!!

Jeg er blevet helt tosset med stærke farver - synes det er så flot, især til et par sorte bukser eller leggings. Jeg har lige bestilt en pink strik trøje, nu er jeg på udkig efter nogle andre stærke skrig farver, nogle idéer til hvor man kan finde sådan nogle? :)
Her er lige nogle billeder af nogle billeder af nogle FLOTTE farver!




Er helt vild med de første tre strik trøjer, de er så fine, og hyggelige ;) Og jeg må bare eje dem alle sammen!



Er stor fan af zara's tøj, det er så fint. Jeg bestilte denne over deres hjemmeside for over en uge siden, og den er stadig ikke kommet endnu :( øv øv. Er den ikke fin? Tjek deres hjemmeside ud, der er så meget fedt!




Imorgen vil jeg ligge et indlæg ud om hvordan man kan få de BLØDESTE hænder, uden at bruge en masse penge på dyre produkter.
God fredag!

4 kommentarer:

Kristine Dalsgaard sagde ...

HVOR ER TRØJEN PÅ DE 3 FØRSTE BILLEDER FRA!?!?

myyyyys

Kristine Dalsgaard sagde ...

SKAL VIRKELIG HA DEN I KARRY FARVE

camillalysdahl sagde ...

Ja de er helt vildt flotte - de er fra Zara..

kisses

Kristine Dalsgaard sagde ...

kan ikke finde den karrygule eller de andre farver for den sags skyld på hjemme siden, kan du smide et link :o):o( møs