lørdag den 24. september 2011

Jumpsuit

Jeg elsker hyggetøj, og nu har jeg forelsket mig i ziperall's jumpsuit, synes efterhånden alle ejer en, men det skal ikke holde mig tilbage i at jeg også skal have en, eller to ;).
MEN jeg er kommet i et kæmpe dilemma, fordi nu jeg kan ikke vælge hvilken farve jeg skal vælge..

Jeg er helt forelsket i de tre her..



Den lyserøde har bare sådan en flot farve, (selvom jeg tror det er den de fleste har) og så kan man også få en ziperall smartphone case til den, i samme farve, det er virkelig sødt!! Jeg tror måske jeg køber den lyserøde som den første, men de andre to er også SÅ fine... Den findes jo også i sort, men det er måske lidt for kedeligt :)

Er er lidt et billede af de to smartphone case man kan få :)
Se hvor fint!!!!
Husk at kigge med senere, hvor jeg ligger et indlæg op om hvordan man får de dejligste hænder ;)



Ingen kommentarer: