onsdag den 28. september 2011

STUDIO TIME!!!

SÅ er det i aften jeg skal i studie, glæder mig helt vildt meget! Fordi så nærmer det sig at mine to nye singler kommer på gaden, iiiih...
I dag skal jeg bare gå og varme min stemme op og øve mig helt ind til i aften :)

Sangen jeg skal indspille i dag er "Hero" - det er en rigtig smuk sang, og rigtig sød sang ;) Den anden må i altså stadig vente med at høre mere om ;)

Indtil de kommer ud kan i høre nogle af mine(cover) gamle sange jeg har inspillet på youtube.


Camilla lysdahl - goodbye
Camilla Lysdahl - truly madly deeply
Camilla lysdahl - i need you


Følg med i aften, der fortæller jeg om hvordan det er gået og om der er sket noget spændende nyt ;)

4 kommentarer:

Kristine sagde ...

Kan kun sige at folk skal glæde sig til den anden single, den er fantastisk ;)

camillalysdahl sagde ...

jaaa, der er lige nogle få stykker der har fået lov at smug høre før tid ;)
MEEEEN den er jo ikke helt færdig endnu :)

Anonym sagde ...

FUCK du synger vildt! glæder mig allerede sygt meget til at høre dine singler!!!!!!!! har du musik andre steder? eller en fan side hvor man kan følge dig???
fed blog!

camillalysdahl sagde ...

Tusind tak! det betyder rigtig meget :)
Nej, det har jeg faktisk ikke lige pt, men mon ikke det måske kommer på et tidspunkt :)
Tak for din kommentar!