tirsdag den 20. september 2011

Velkommen til min blog :)

Så fik jeg endelig min egen blog!
Jeg synes det er så hyggeligt at læse andres blogge, og fik helt vildt lyst til at blogge selv. Jeg vil ikke love det bliver et hit, men jeg prøver ;)....

Min blog vil handle en del om min hverdag, alle de sjove ting jeg foretager mig, jeg elsker mode og det skal selvfølgelig præge min blog en del! udover det så elsker jeg at synge, jeg er igang med en masse spændende ting og det vil i selvfølgelig også kunne følge her på min blog. Kan bla. fortælle jeg lige har været til photoshoot med min nye single som snart udkommer! Jeg ligger snart lidt billeder ud fra photoshooten.
Det er svært at sige hvad jeg synes min blog skal handle helt præcist om, men jeg har en masse ideér.
Håber i kommer til at kunne lide det :)

2 kommentarer:

Kristine Dalsgaard sagde ...

selvfølgelig bliver det et hit!
lig et billede ind af det dejlige lyserøde dyr på 4 hjul!:o)!

- vil oprette en profil her eller hvordan man gør, så jeg kan være fast "follower" :* myyyys!

camillalysdahl sagde ...

Hvor du sød!
der skal nok blive masser af billeder af min lyserøde baby :D

kys kys