torsdag den 29. september 2011

Wuuhuu ZIPERALL!!!!

Så fik jeg endelig bestilt min ziperall dragt, i PINK, jeg kunne simpelthen ikke lade vær! Og så får jeg mit navn skrevet skrevet på lommen foran, det er så fint. Der skal stå C. Lysdahl, mit navn er desværre for langt til det hele kan stå der ;)
OG så skulle min iphone også lige have en lille dragt, så den får også en i pink, synes det er så fint, lidt for meget, men skidt pyt ;) det er så fint alligevel!!!

Det kan købes HER
Jeg får desværre først mine ting den 14 :( MEN det er jo lige til ferien, det er LÆKKERT...

OG OG OG igår var jeg jo i studie!! kig med senere, der skriver jeg lidt om det og ligger nogle billeder op ;)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Den er fed!! Hvilken str. har du købt den i? du er jo en ret tynd pige, og det er jeg også, og er meget i tvivl om størelsen..
fed blog! :D :D

camillalysdahl sagde ...

Jeg har købt en xs. Den må jo godt være lidt stor :)
Men kan ikke udtale mig om den passer, har ikke fået den endnu ;)
Tak skal du have!!