tirsdag den 25. oktober 2011

ÅH!! CHRISTIAN LOUBOUTIN

Prøv lige og se de nye sko her fra Christian Louboutin... Jeg kan simpelthen ikke holde ud at de er så fede!! De hedder Christian Louboutin filter..
Tjek dem lige ud engang


DE står uden tvivl nummer ét på min ønskeliste!!!

Jeg håber i har haft en dejlig dag alle sammen, jeg har været på shoppe tur med min far, fordi han skal være med i TV2 Charlie, min far synger nemlig også, meeeeeeen, det må i også lige vente med at høre mere om lige nu ;)
Vi var nede på cafe Ziggy i Århus og spise aftensmad, mmmh det var lækkert!

God aften :-) - MØS..


2 kommentarer:

Luna sagde ...

Ej hvor sejt at i er sådan en musik familie!! du skal nok komme langt, du synger mega nice! jeg er allerede lille fan af dig! tihi.. :D jeg hører i hvertfaæd dine sange på min ipod, dem fra nettet ;p og MEEEEGA fede sko, hvem vil ikke eje dem!!

camillalysdahl sagde ...

Hej! Tusind tak, det er jeg virkelig glad for at høre!