mandag den 24. oktober 2011

Fantastisk stemme!!

Jeg elsker simpelthen Stine Bramsen, jeg er helt fascineret af hendes stemme, og jeg har STOR respekt for artister som synger LIVE, og ikke playback.. Det gør hun og det lyder så smukt, hun fortjener virkelig at komme langt i forhold til andre som bruger masser af autotune og kun synger playback, det er jeg liiiiidt imod :) .. MEN, hør hende lige, jeg får kuldegysninger!!





Er der nogle af jer der ved, om hun stadig er med i Alphabeat, jeg synes altid hun synger uden dem, som her til den video jeg har lagt ind fra The voice 11.... ?


Jeg har lovet jer at ligge billeder ind af mit yndlings makeup og tøj for tiden - det gør jeg SNART! :)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg har altid stor respekt for artister, der formår at lyde bedre live, end de gør på selve indspilningerne... Vil give dig ret i, at hun er en af dem!

camillalysdahl sagde ...

Lige præcis!!