fredag den 28. oktober 2011

Internet shopping is a bitch!

Godmorgen derude :) Jeg sad lige og shoppede lidt på nettet igår - og jeg fandt det her på en hjemmeside jeg havde glemt alt om, så det var SKØNT :)



OG så skal jeg lige fortælle jer at jeg fik mit færdige cover igår, og min færdige sang - det er blevet så godt synes jeg selv, så inden de næste par dage, så skal jeg nok blogge mit cover billede :)

Nå....... SE!




Jeg er STOR STOR fan af bamsestøvler, og bløde ting :) så det har jeg MASSER af, og jeg kan slet ikke få nok.. Jeg synes at hanskerne og bamsestøvlerne var rigtig søde sammen, så det måtte jeg eje :)




2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Camilla

Hvilken hjemmeside er det du har købt tingene på? :)

camillalysdahl sagde ...

på www.gojane.com :)
Der kan godt risikere at komme told på, jeg har kun prøvet det en gang :)