onsdag den 5. oktober 2011

Lækre produkter...

Godmorgen skønne mennesker!
Der er nogle stykker af djer der har spurgt efter hvilke hud produkter og makeup jeg bruger.. Først vil jeg blogge lidt om hvilke hud produkter jeg bruger :)

Jeg prøvede denne fantastiske serie, efter jeg havde læst om det i costume.. Det er en super god serie, jeg bruger dog ikke den gule creme, den er ret fed, så det er kun hvis min hud virkelig trænger til fugt. Jeg bruger de to andre om morgen. 

DERMALOGICA!! det er virkelig den bedste opfindelse, jeg elsker det, og køber stortset kun det hvis jeg mangler noget. Jeg bruger ansigtsmasken en gang om ugen, ellers så bruger jeg de andre hver dag, "morgen" og aften.

Bruger denne inden jeg tager makeup på.

Jeg elsker den her creme fra biotherm, den er så skøn, man får en dejlig blød fugtet hud og så dufter den SKØNT.

Eight hour, den tror jeg alle kender :) - jeg sover med den på to-fire gange om ugen, når jeg lige husker det :)

Håber i kunne bruge det..
Jeg har skrevet at jeg både bruger dermalogica og clinique om morgen.. Jeg bruger for det meste dermalogica, fordi det fungere bedst for min hud. Men det er ret sundt at skifte ud engang imellem sådan ens hud ikke bliver "træt" af det produkt man er glad for og det stopper med at virke, så derfor skifter jeg lidt ud nogle gange, men kun i meget korte perioder..


Kig med senere, når jeg har fået lavet fine lyserøde negle ;)

1 kommentar:

Anne sagde ...

Uhhh lækkert!!! tak!