søndag den 2. oktober 2011

Lørdag aften...

Lørdag aften var jeg i byen med min kæreste og en af vores venner. Det var super hyggeligt, vi sad og hyggede lidt inden, og tog en smut tur i byen. Mig og min kæreste var der ikke ret længe, vi var lidt trætte begge to :) Men vi tog ned til åen i Århus, og fik lidt og drikke, det var rigtig hyggeligt :)


Inden vi tog afsted hyggede drengene sig lidt med at spille noget skønt musik! Jeg sad og hyggede mig lidt imens :)



:-)






mmmh... Jeg sluttede aften af med en mojito, jeg elsker det simpelthen! Jeg havde en hyggelig lørdag aften, håber jeg også i alle havde derude!
Har en MASSE jeg gerne vil blogge, så kig endelig med :) 
Der er flere og flere der siger til mig de læser min blog dagligt, og det kan jeg også se på min statistik der er - det er lækkert! fortsæt endelig!!! MYS

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Er din kæreste DJ? eller hans ven eller hvad laver de??

camillalysdahl sagde ...

De spiller til forskellige arrangementer, f.eks skole fester, fødselsdage osv :)