tirsdag den 25. oktober 2011

Makeup makeup makeup....

Som nogle af jer har spurgt om, så blogger jeg lige lidt om noget af mit favorit makeup :)

Pudder fra Clinique, den ser super naturlig ud på huden, og det elsker jeg.

Øjenbryns stift eller hvad man skal kalde den, fra Jane Iredale, jeg er kæmpe fan er Jane Iredale!!! Det er så flot og giver et naturligt look.

Til læberne, også fra Jane Iredale, den gør ens læber rigtig fine.

Mascara:
 1. Helena Rubinstein, min uden tvivl bedste mascara.
2: Jane Iredale, giver et ret naturligt look, det ligner man bare har farvet sine øjenvipper sorte.
3: Clinique, giver ret fyldige vipper, jeg bruger den altid i byen.
4: Helena Rubinstein, jeg vil beskrive den som en helt normal mascara som ikke klumper.
Øjenskygge fra MAC, jeg kunne ikke lige finde min egen - jeg bruger den kun i byen, men den holder hele aften!

Foundation fra Mac, jeg har vist jer den før, men den skulle lige med igen, giver flot og naturligt look!! jeg elsker den!



Håber i kunne bruge det! Som i kan se, så jeg kan jeg godt lide makeup, som ikke ser unaturligt ud på huden. Jeg elsker de ting som giver et naturligt look.
Spørg endelig :)

Ingen kommentarer: