mandag den 10. oktober 2011

Nitter og Jeffrey campbell!!!!

Jeg er blevet helt tosset med nitter, det er så fedt! Jeg har lige købt en oversize t-shirt fyldt med nitter, skal nok ligge billeder ind af den når jeg får den.. :)
MEN noget helt andet er Jeffrey campbell, for noget tid siden kunne jeg simpelthen ikke fordrage dem, synes at hælen var ALT for tyk og bare i det hele taget at skoen var alt for klodset. Men jeg har pludselig ændret total mening, jeg er helt tosset med nu, det er typisk mig... :)







Ret vovede nitter, jeg kan ikke finde ud af om jeg kan lide dem, hvad synes i? de er forholdvis nye på hjemmesiden. Kunne godt forestille mig de kunne kvikke et hvert kedeligt outfit op.. Det er jo en lille mix af nitter og jeffrey campbell - som jeg elsker.. hmmmm

feeeed effekt!


ÅH hvor er de flotte og stilfulde.. Som i nok har bemærket så er der ingen billeder af deres åbne sko, jeg bryder mig simpelthen ikke om dem..

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Dem med nitterne er fantastiske!

Camillalysdahl sagde ...

Ja ikk? jeg tror også jeg køber dem!!!