torsdag den 27. oktober 2011

Remember my old songs....

Nu kommer mine nye sange SNART ud, jeg kan simpelthen ikke vente med at spille dem for jer.. MEN jeg løfter meget snart sløret for mit cover billede for "Hero", jeg elsker det :)

Men inden de nye sange kommer ud, så skal i ikke glemme de gamle ;) Her er de...

Camilla Lysdahl - goodbye
Camilla Lysdahl - i need you
Camilla Lysdahl - truly madly deeply

Glæder mig til at høre hvad i synes om de nye :) som også er mine HELT egne!
Jeg kan fortælle jer at det er Debbie Cameron der har skrevet min sang "Hero", hun er enormt dygtig - og jeg er meget stolt af at ligge stemme til en sang hun har skrevet til lille mig!!!

Billeder fra nogle tidligere shows:





What do u think people?????

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Du seriøst for sej!!! Vi mangler en som dig i danmark!!!!!!!

Anonym sagde ...

Jeg synes det er godt gået Camilla!

camillalysdahl sagde ...

Jeg er virkelig glad for jeres kommentar!! det betyder meget :)

Anonym sagde ...

Stort tillyke med din nye single :)