søndag den 2. oktober 2011

Søndag søndag... Shoppe søndag!

Har haft en rigtig dejlig søndag!
Da jeg kom hjem havde min søde lillebror tænk på mig og købt et blad til mig, ih hvor dejligt!
Så har jeg været til lagersalg med min mor, det var super hyggeligt, fandt kun lige en t-shirt og nogle shorts, for tænk nu hvis det gode vejr fortsætter.
Her den anden dag opdagede jeg at monki har åbnet en online shop, DET er fedt!!! Så jeg købte straks en "pels" vest i sort som jeg bare er helt vild med!


Normalt læser jeg ikke bazar, men der var faktisk nogle rigtige gode ting i det denne gang!

Hmm, det er da smart?


Ellers har jeg bare hygget mig, mig og min familie besluttede os for at tage ud og spise, så det gjorde vi :)

Jeg er simpelthen så træt, så vil hoppe i seng, og læse mit blad færdigt.... Fortsat god søndag!! :)

Ingen kommentarer: