mandag den 21. november 2011

HER ER MIT COVER BILLEDE!

SÅ ER DET OFFICIELT!!! HER ER MIT COVER BILLEDE!!!

Jeg har virkelig glædet mig til at vise jer billedet! Imorgen får jeg min CD, og så kommer den snart ud i blandt jer og kan købes.. Det er min aller første CD og der kommer flere!! Billedet er tager ved Lorentsen Fotografi (super godt sted!)...
Sangen på denne single er en stille ballade.. Fremover vil i høre mere musik, som bevæger sig ud i nattens musik liv i stedet ;) glæd jer!!


 HVAD SYNES I???

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Shiiiiit du er smuk, ej hvor er det flot!!! Alt for fedt du køre din egen stil!!!

Anna Sophia sagde ...

Hvornår kan man købe den???
Og hvor kan man møde dig henne?! Hvis man nu gerne vil have skrevet på den cd man køber :-)

Anonym sagde ...

Super star!!!!

Mathilde jensen sagde ...

wtf du er pisse smuk man...
jeg glæder mig til at høre den, men også vildt meget til at den anden du har snakket om kommer ud!!!!!!! mig og mine veninder har snakket en del om det, du bliver for sej! din krop og dit ansigt er bare så meget den branche, wow altså OG DIN STEMME (; luvvvve it

Anonym sagde ...

Hej smukke. Super fedt billed, glæder mig til at høre din sang!!! X OliviaF

Tine Henriksen. sagde ...

for saten camilla din steg! :D!
det ser da super godt ud det der! glæder mig så meget til at høre hvad du har lavet! er fandme så stolt a dig! myyys ;)

camillalysdahl sagde ...

Hej alle sammen!
Tusind tak for jeres respons, det er helt vildt for mig, at i har de meninger :) Det gør mig virkelig glad!
Mht. hvor man kan møde mig, så må det vel være når jeg skal ud og optræde med mine sange, eller fange mig hvis man ser mig ;)
Man kommer til at kunne købe selve sangen på itunes om lidt tid. Selve CD'en kommer snart til at kunne købes på en hjemmeside..

I'm so happy!!!
huge kiss

Anonym sagde ...

Ejeee hvor et sejt billede.. fedt. Må man spørge hvem er fotografen? og hvor bor han?
Hilsen Sue