fredag den 4. november 2011

Leather look & shirt!

Jeg er blevet helt vild med læder LOOK bukser, eller evt leggings.. Jeg synes det er ret flot! Især med en skjorte til..
Jeg var inde i byen igår, hvor jeg så at bikbok havde 50 % på alt.. Så jeg ville ind og se om jeg kunne finde noget fra Whitney Port collection - jeg fandt en rigtig fin skjorte i lyseblå.. Nu mangler jeg bare et par bukser.. indtil videre synes jeg den er rigtig fin bare med helt almindelige matte sorte bukser..




Blusen og ringen er fra Topshop.com - bukserne er fra H&M - desværre har de ikke bukserne i min størrelse mere...

Idag har min far fødselsdag, så vi skal rigtig familie hygge.. IMORGEN skal jeg i studie i København og indspille min anden single - spændende!!! i skal nok høre meget mere!


Ingen kommentarer: