mandag den 14. november 2011

Saturday

I lørdags var jeg sammen med en af mine gode veninder, vi hyggede rigtig meget..
Først tog vi i fitness og gav den gas, så tog vi hjem og spiste en rigtig god pasta salat..
Så sad vi og så noget fjernsyn og lavede ansigtsmasker osv - SÅ hyggeligt -




Her er de tre ansigtsmasker vi brugte, de er rigtig gode alle tre, den helt ude til venstre er bare en almindelig creme :)

Jeg skulle lige prøve nogle af hendes hårprodukter og andre ting, tjek dem lige...


Fra paulmitchell, den dufter så dejligt og fungere rigtig godt!!


VIRKELIG lækker creme til ansigtet - den skal jeg have fat i!
ER DEN IKKE BARE FED?!



NÅÅÅÅÅÅÅ... MEN;
Så gjorde vi os klar og tog ind til Århus og spiste aftensmad, efterfølgende tog vi i biografen og ned til Åen igen bagefter og fik en drink - LÆKKER LØRDAG!!

min smukke veninde Kristine <3




kys mys

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Det ser satme hyggelig ud ...... Nåååååår