fredag den 11. november 2011

Seebach showet..


God aften derude :)

Ligger lige nogle billeder op fra i mandags, var jo til Rasmus Seebach koncert med min kæreste. Inden det hyggede vi med sushi - det var en rigtig hyggelig aften :)
Her er nogle billeder........




Beklager den dårlige billede kvalitet (havde glemt mit camera, hvilket jeg gør ret tit :/ )

Han var virkelig god på den scene, og rar.. der var en lille pige som råbte noget op til ham, som han valgte at svare på.. RESPEKT til at han bevare begge ben på jorden!!!


Han sang en sang, som var hans fars. Jeg har stor respekt for hans far, og synes det er passende at Rasmus synger en af hans sange! SMUKT...
Jeg havde faktisk en video af det, men den vil ikke ligge den ind :( øv øv...Sangen hedder "Under stjernerne på himlen", smuk sang som han vandt Melodi gran prix med i 1993..

Jeg fandt lige to videoer på youtube af den sang - en med Tommy og en med Rasmus :)



GODNAT....

Ingen kommentarer: