mandag den 9. januar 2012

I'm back!!!

SÅ, mine trofaste læsere!! nu er jeg tilbage efter en lang pause :) Det er dejligt at se i stadig har kigget selvom jeg ikke lige har været en ret trofast blogger ;)

Jeg håber i alle sammen har det godt!

Nåå, men jeg går med tanken om en ny tatovering, og det bliver mit næste vilde stund, synes jeg selv ;) jeg har jo en i forvejen, som betyder rigtig meget for mig.. men den er desværre blevet ret mat i det, rimelig hurtigt, øv.. Så den skal også tegnes op igen.

Her er lige et billede af den jeg har nu ;)





Hvis nogle af jer vil vide hvad det er, så er det to stjernetegn som er sat sammen til et tegn. Det er vægten som er min lillebrors og fisken som er mit stjernetegn ;)

Har i nogle spændende tatoveringer?

2 kommentarer:

Sofie sagde ...

Jeg eeeeelsker dig Camilla, du synger så godt

Anonym sagde ...

Fed tatovering! Jeg har bare en masse sommerfugle på ryggen, ikk e så spændende,.